Påskvandring runt kyrkan.

Från och med imorgon (onsdag den 31/3) och hela påskhelgen kommer det att finnas möjlighet att gå en påskvandring runt kyrkan. Vandringen består av 15 stycken stopp där du får läsa dig igenom påskens händelser. Detta är en möjlighet för dig att ta en stund, stanna upp vid påskens händelser. Känn dig fri att ta del av denna vandring som kommer att starta vid anslagstavlan uppe vid kyrkans stora ingång. Texterna i vandringen är bearbetade av Kaisa Svennberg.

Skulle man vara nyfiken på vem han den nya pastorn verkligen är så finns det även en möjlighet för den spontana att kombinera detta med påskvandring imorgon onsdag. Om man går vandringen någon gång mellan 17.00 och 18.45 så finns det möjlighet att avsluta vandringen med en kopp kaffe tillsammans med mig.

Alltså, från och med onsdag och under hela påskhelgen så finns det möjlighet att gå en vandring genom påskens händelser runt kyrkan. Vill man även träffa den nya pastorn så finns det möjlighet att göra detta imorgon mellan 17.00 och 18.45.

Publicerat den 30 mars